Τρίτη 28 Μαρτίου 2017

"Οροι συμμετοχής"




Φίλες μου αγαπημένες, τι μου κάνετε? Ξέρω, ξέρω, θα μου πείτε πάλι ότι σας έχω παραμελήσει και σας άφησα χωρίς νέο ποστ και θα έχετε και δίκιο εδώ που τα λέμε, αλλά γενικά ήμουν πολύ απασχολημένη αυτές τις μέρες, ουφ κούραση, και δεν άνοιξα καθόλου τον υπολογιστή, αλλά σας σκεφτόμουν όλες και διάβασα και όοοοολα τα μηνυματάκια που μου στέλνατε και τώρα που ξεμπέρδεψα με τις δουλίτσες μου ήρθα με πολύ ευχάριστα νέα! Έρχεται απίστευτος διαγωνισμός!!! Εμ, έτσι θα σας άφηνα? Αφού ξέρετε πόσο σας αγαπώ ❤❤❤!!! Τέτοιος διαγωνισμός δεν πρέπει να έχει ξαναγίνει σε μπλογκ, ειλικρινά, και το δωράκι που διάλεξα με αγάπη  για όλες εσάς θα το κερδίσει μία πολύ τυχερούλα αναγνώστρια. Ειλικρινά, το βλέπω και μου έρχεται να δηλώσω και εγώ συμμετοχή με ψευδώνυμο, για να μην το αποχωριστώ (χαχαχαχα, αστειεύομαι φυσικά!!!). Θα ήθελα να ξεκαθαρίσουμε, όμως, κάποια πραγματάκια: Είναι πολύ σημαντικό να διαβάσετε προσεκτικά τους όρους συμμετοχής στον διαγωνισμό.  Για να είναι έγκυρη η συμμετοχή σας πρέπει να ακολουθήσετε μερικά απλά βηματάκια. Αυτά είναι υποχρεωτικά και σας δίνουν μία συμμετοχή. Αν κάνετε λάθος ή παραλείψετε κάποιο βηματάκι, τότε η συμμετοχή σας ακυρώνεται :(((  Το τονίζω, για να μη μου στέλνετε μετά μηνυματάκια του τύπου α, δεν το κατάλαβα ή είναι άδικο κλπ.

Πάμε να δούμε μαζί τα βηματάκια ένα-ένα?

1)Καταρχήν, πρέπει να μου αφήσετε κάτω από αυτήν εδώ την ανάρτηση ένα σχόλιο. Ό,τι θέλετε μπορείτε να γράψετε, το αφήνω σε εσάς :))) αλλά να μην ξεχάσετε να μου γράψετε οπωσδήποτε και το όνομα του προφίλ σας στο φέις. Υπάρχει λόγος που σας το λέω ;)

2)Στη συνέχεια, θα πάτε στη σελίδα μας στο φέις και θα κάνετε like  στη σελίδα μας και like στο ποστ του διαγωνισμού. Για τις φίλες που είναι καινούργιες στα social να πω ότι πρέπει να πατήσουν εκεί που έχει ένα χεράκι που μοιάζει λίγο με αυτό ☝  και γράφει "Μου αρέσει!", μέχρι να γίνει μπλε. Αν είναι μπλε είστε οκ! Το έχω τσεκάρει και σε iphone και σε galaxy, δεν παίζει ρόλο τι έχετε, η διαδικασία είναι ακριβώς ίδια. Μετά, θα κάνετε και share στο δικό σας προφίλ. Προσοχή!!! Για να είναι έγκυρη η συμμετοχή σας, θα πρέπει να κάνουν με τη σειρά τους like στο ποστ τουλάχιστον πενήντα φίλοι σας. Για να μη μου γκρινιάζετε οι φίλες που είστε καινούργιες στα social και δεν έχετε πολλούς φίλους ή δεν έχετε φτιάξει ακόμα προφίλ στο φέις (μα που ζείτε, lol) αλλά θέλετε να μπείτε στον διαγωνισμό μας, σας ενημερώνω για να μην  αγχώνεστε ότι ο διαγωνισμός θα τρέχει μέχρι το τέλος της επόμενης βδομάδας. Αρχίστε τα friend request, προλαβαίνετε!!!

3)Κατόπιν, θα πάτε στη σελίδα μας στο instagram και θα κάνετε follow και μετά θα κάνετε like στη φωτογραφία του διαγωνισμού. Και πάλι προσοχή στις αρχάριες φίλες, εδώ δεν έχει χεράκι, έχει μία καρδουλίτσα που γίνεται ροζ όταν την πατήσετε. Θα αφήσετε σχόλιο όπου θα κάνετε tag την κολλητή σας. Μετά, θα κάνετε regram και μόλις σας κάνουν πενήντα likes και έχετε πενήντα ροζ καρδουλίτσες (θα τις μετρήσω!) , έχετε  ολοκληρώσει και το δεύτερο βηματάκι και είστε πιο κοντά από ποτέ στο να εξασφαλίσετε τη συμμετοχή σας.

4)Στη συνέχεια, θα αντιγράψετε επτά φορές αυτό εδώ το ποστάκι, και θα ζωγραφίσετε και την εικόνα με τα καπελάκια. Όταν λέω θα αντιγράψετε εννοώ με το χεράκι σας... Θα ελέγξω τις συμμετοχές και αν δω ότι απλά το έχετε εκτυπώσει η συμμετοχή σας ακυρώνεται. Μετά, θα πάρετε τα επτά χαρτάκια και, αφού πρώτα τα υπογράψετε και πάρετε και βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής σας, θα τα βάλετε σε φακέλους και θα τα μοιράσετε σε επτά γειτόνισσές σας. Εδώ σας έχω μία εκπληξούλα: Αν κάποια από τις γειτόνισσες αντιγράψει και εκείνη επτά φορές το ποστάκι και κάνει διανομή σε άλλες επτά φιλενάδες της, τότε ΕΣΕΙΣ (Ναι, εσείς! Χωρίς να κάνετε απολύτως τίποτα!!!) κερδίζετε μία δεύτερη συμμετοχή στον διαγωνισμό και έχετε διπλάσιες πιθανότητες να κερδίσετε!

5) Αφού ολοκληρώσετε τις παραπάνω διαδικασίες,  θα μου στείλετε ένα emailάκι, που θα γράφει στο θέμα "Δικαιολογητικά για τον Διαγωνισμό" και θα μου αναφέρετε αριθμημένα τα βηματάκια που έχετε πραγματοποιήσει. ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Μην  ξεχάσετε να συμπεριλάβετε ένα screenshot από το σχόλιό σας στο blog, ενεργά links για τη σελίδα σας στο φέις και για τη σελίδα σας στο instagram, επικυρωμένα αντίγραφα από τα επτά χαρτάκια που μοιράσατε στις γειτόνισσες και ένα βιντεάκι διάρκειας 2 λεπτών max, όπου οι εσείς και οι επτά γειτόνισσες αναφέρετε ονοματεπώνυμο, ηλικία, ύψος, βάρος, επάγγελμα, οικογενειακή κατάσταση, αριθμό αμκα και αριθμό φορολογικού μητρώου. Και, έτσι απλά, μπαίνετε στην κλήρωση! Αν στον έλεγχο διαπιστωθεί ότι έχετε παραλείψει κάποιο από τα βηματάκια, αποκλείεστε από τη διαγωνιστική διαδικασία καθώς επίσης και από τους τρεις επόμενους διαγωνισμούς. Συμπληρωματικά email με δικαιολογητικά που έχουν παραλειφθεί δεν θα γίνονται δεκτά. Ενστάσεις δεν θα γίνουν δεκτές. Η νικήτρια θα ανακοινωθεί κατόπιν κλασικής κλήρωσης με χαρτάκια και αν δεν εμφανιστεί εντός 24 ωρών ακυρώνεται και η κλήρωση θα ξαναγίνει. 

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!! 


__________________________________________________________________________


Disclaimer: Το παρόν αποτελεί προϊόν μυθοπλασίας. Πρόσωπα και καταστάσεις είναι φανταστικά και ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα. 
Πως θα μπορούσαν άλλωστε... 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Έτοιμοι για απογείωση?