Τετάρτη 4 Μαΐου 2011

Γραψ'το και θα γίνει!


Ή αλλιώς: το μπλογκ μου έχει μαγικές ιδιότητες!

Φίλε αναγνώστη! Επιθυμείς διακαώς κάτι/κάποιον και δε σου κάθεται (με την καλή έννοια, πάντα) με τίποτα; Η λύση είναι απλή: θα μου το πεις, θα το γράψω στο μπλογκ και αργά ή γρήγορα θα δεις την επιθυμία σου να γίνεται πραγματικότητα. Μην κουνάς συγκαταβατικά το κεφάλι και λες, από μέσα σου ή απόξω σου, "πάει, το ΄καψε τελείως!", σε βλέπω! Μιλάω με γεγονότα.


Καπέλο: check!
Γατί: check!
Σκούπα: ... θα πάρω την ηλεκτρική, για άγρια γκάζια!

Είχα γράψει, κάπου στα μισά του Μάρτη, ένα κατεβατό για την πολύ κακή εμπειρία μου με ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Περίμενα, περίμενα, τους έστελνα μέηλς και με έγραφαν και, όπως έχω ξαναπεί, αφού εξαντλήθηκε η υπομονή μου τους έγραψα σε άπταιστα γαλλικά, γίναμε μπίλιες διαδικτυακώς, βρήκαμε επιτέλους λύση και το ίδιο βράδυ έκανα ένα ποστάκι, έτσι βρε αδερφέ, να πω κι εγώ τον πόνο μου. Μάντεψε τι με περίμενε την επόμενη μέρα, πρωί-πρωί με την αυγούλα, κάτω από την πόρτα... Oh yes, το πολυαναμενόμενο ειδοποιητήριο από το ταχυδρομείο, το οποίο - σε αντίθεση με την αγάπη που άργησε μόνο μια μέρα- άργησε δύο ολόκληρους μήνες!

Πως να θεωρήσω τυχαίο το γεγονός της άφιξης του όταν το καλό μου μπλογκάκι, από τους πρώτους μήνες της ύπαρξής του, μου έχει αποδείξει πολλάκις και ποικιλοτρόπως ότι είναι το δικό μου, προσωπικό τζίνι; Διότι, έχουμε και λέμε:

Επανάληψη "Ρετιρέ" ζήτησα;
Επανάληψη "Ρετιρέ" έλαβα!


Πως τα βιβλία της Ευγενίας Φακίνου είναι τα αγαπημένα μου έγραψα;
Λίγες μέρες αργότερα μου έκαναν δώρο το τελευταίο βιβλίο της!


Γράμμα στον Αγιο Βασίλη για να πάει καλά η χρονιά έστειλα; Όλα καλά!
Δεν έστειλα; Όλα σκ@τ@! (με το παρντόν κιόλας)

Πόσο δυσαρεστημένη είμαι από τις εμπειρίες μου στο σόππινγκ έγραψα;
Εδώ και κάμποσους μήνες, όποτε μπαίνω σε κατάστημα με εξυπηρετούν οι πιο ευγενικοί υπάλληλοι!


Υπήρξαν, βέβαια, στιγμές που αμφισβήτησα το ίδιο μου το μπλογκ, το παραδέχομαι, αλλά είχα τους λόγους μου. After all, κάποιες επιθυμίες μου δεν έχουν πραγματοποιηθεί ακόμα: ο ροζ σκαραβαίος για παράδειγμα ή το να κερδίσω το τζόκερ (τι εννοείς μαντάμ όταν λες ότι για να κερδίσεις πρέπει πρώτα να παίζεις; ντεν καταλαβαίνει!), πράγματα απλά, καθημερινά. Επίσης, ξόδεψα τόσο μελάνι για να γράψω γράμμα στον αγαπητό Ρότζερ, εκλιπαρώντας τον να κάνει μια στάση στην Αθήνα για να ακούσω λάιβ το "The Wall". Τι να το κάνω το "ρετιρέ", όταν ο Ρότζερ δεν έρχεται στην Ελλάδα; Αυτό ομολογώ ότι με πίκρανε πολύ και είπα, δε βαριέσαι, συμπτώσεις ήταν όλα, όλα τυχαία...

Το είχα αφήσει πίσω μου το θέμα, πραγματικά, μέχρι τη στιγμή που χαζολογούσα στο ιντερνέεεετ και -κάνοντας κλικ από δω και κλικ από κει- είδα το σύνθημα γραμμένο on the wall σε μια ιστοσελίδα με μουσικά νέα:
ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ROGER WATERS ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Περιττό να πω ότι πρώτα ζήτησα ταπεινά συγγνώμη από το μπλογκάκι μου για την έλλειψη εμπιστοσύνης προς το πρόσωπό του και στη συνέχεια στρώθηκα στο γράψιμο της λίστας με όλα όσα θα ήθελα, βάζοντας στην κορυφή την επιθυμία μου να τα πάω καλά σε κάποιες εξετάσεις που δίνω σε λίγο καιρό (ναι, βέβαια, ασφαλώς και μπορώ απλά να στρωθώ στο διάβασμα, αλλά ας το γράψω κι εδώ δια παν ενδεχόμενο).

Επίσης, να υπενθυμίσω ότι τον beetle τον θέλω ροζ.





PS: Ανοίξαμε και σας περιμένουμε! Οκ, κόκκινο χαλί δεν έστρωσα, θα ήτο προκλητικό εν μέσω κρίσης, αλλά ένα ηδύποτο μετά φοντανακίου ευχαρίστως να το προσφέρω σε όποιον επισκεφτεί το καινούριο μπλογκ που έφτιαξα για να παίζω, σαν παιδί κι εγώ!


19 σχόλια:

  1. άαααααχαχαχαχαχαχα!!!
    Ποτέ, μα ΠΟΤΕ μην αμφισβητείς τη δύναμη του μπλόγκ σου! Είδες... Όοοολα τα κάνει για σένα! Και μια που το ανέφερα...

    Το λοιπόν,έχουμε και λέμε... Θέλω να γράψεις στο θαυματουργό μπλόγκ σου ένα μόνο πραγματάκι για μένα (μην είμαι και πλεονέκτρια!): να γράψει, τυχαία βρε παιδί μου, να μου πάρει ο πατερούλης μου ένα αυτοκινητάκι! Δε ζητάω πολλά! Μεταχειρισμένο, το χειρότερο όλων! Αρκεί να έχει ρόδες και να τσουλάει! Κι εγώ το εμπιστεύομαι το μπλογκάκι σου, θα το κάνει το θαύμα του!!! αααχαχαχαχαχαχαχα!!!

    Φιλιά! :-*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δηλαδή πρέπει να παίζεις τζόκερ για να κερδίσεις? Γαμώτο και υποψιαζόμουν πως κάνω κάτι λάθος!!

    Πάω να δω και το νέο μπλόγκ, καλό σου βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γράψε για μένα γράψε μπας και βγει!
    Θέλω να αλλάξω πόστο στη δουλειά.
    Θα περιμένω το μαγικό Dorothoblog να με ανταμοίψει για την εμπιστοσύνη του :)

    Ότι έρχεται ο Roger το'χα ακούσει και αναρωτίομουν ποιος τον περίμενε να του το πω αλλά δε θυμήθηκα ότι ήσουν εσύ. Νόμιζα ότι ήταν μια φίλη μου κι όταν της το είπα μου είπε ότι δεν μου'χε πει κάτι τέτοιο :)

    Άντε να κόψουμε εισητήρια! Γιατί πολύ θέλω να πάω κι εγώ!

    Φιλάκια!!

    υγ. τρέχω στο άλλο μπλογκ γιατί είδα ενδιαφέρουσα ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 'για την εμπιστοσύνη μου'
    ήθελα να γράψω αλλά από κεκτημένη ταχύτητα έκανα τυπογραφικό λάθος που έλεγαν και παλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ε ρε λατρευω το χιουμορ σου μπραβο δεν με λες καλε και εγω χτες πηρα στα χερια μου το βιβλιο του μυστικου αλλα το εφαρμοζω καιρο τωρα και ναιε εχει δικιο λες να γραφω τι θελω και στο δικο μου σπιτι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εεεεε, βασικά ντρέπομαι να σου πω τι θέλω. Το μόνο καλό είναι ότι ο Roger όντως θα έρθει στο Ελλάντα και θα μαγνητοσκοπηθεί η συναυλία του. Μεγαλεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλορίζικο το νέο blog σου, πάω να το επισκεφτώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @{Marianna}
    Έχουμε και λέμε...
    1.Ένα αυτοκινητάκι για τη Μαριάννα.(Κρατάω σημειώσεις και θα κάνω σχετικό ποστ!)
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @mahler76
    Ναι, είναι γεγονός! (Από μένα το άκουσες πρώτα, έτσι;) Καλό ΣουΚού :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @DaisyCrazy
    1. Ένα αυτοκινητάκι για τη Μαριάννα
    2. Αλλαγή στο εργασιακό πόστο της Daisy
    Μπορείς να κοιμάσαι ήσυχη τώρα :p

    Εγώ είχα λυσσάξει με τον Ροτζερ και περιμένω πως και πως να αρχίσει η προπώληση.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @love2love
    Το συζητάς? Γράψε! Καλό Σ/Κ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @the elf at bay
    Ω ναι! Μεγαλεία! Θα κυκλοφορήσει σε dvd και μετά θα βλέπουμε βιντεάκια στο γιουτιούμπ και θα λέμε "ήμουν κι εγώ εκεί!".

    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ΕΛΕΝΑ
    Ευχαριστώ πολύ Ελενα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγαπητή Ντόροθυ,αφού σε συγχαρώ για την εύρεση του μαγικού τζίνι, θα έρθω με τη σειρά μου να σου ζητήσω κι εγώ μια χάρη.θέλω να βρω δουλειά ,ευχάριστη αποδοτική και ενδιαφέρουσα,μπορώ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. !!!!!Τι περιβόλι είσαι εσύ ?????
    τι υπέροχη θετική ενέργεια ? και αναφέρομαι σε όλο το μπλογκ σου.....Τι αισθητική.....τι παππουτσια....τι χιουμορ....
    Σκέτη Λιακάδα είσαι κοριτσάκι μου.
    Φτου σου ;))))
    Στο νεο μπλογκ δεν μπήκα,θέλω να χορτάσω αυτο...
    Ηρθα κ θα μεινω. (απειλη)
    Αισθάνομαι ωραία εδώ...θα ρχομαι.

    ΥΓ:Σε περιπτωση που κρατάς ακόμα σημειώσεις για το μπλογκοτζίνι...
    Εναν έξυπνο , γοητευτικό με χιουμορ θέλω....Α!κ να γουσταριζόμαστε κ οι 2 τρελλά....
    Ευχαριστώωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Δέσποινα

    Συμπληρώνω λοιπόν:
    1. Ένα αυτοκινητάκι για τη Μαριάννα
    2. Αλλαγή στο εργασιακό πόστο της Daisy
    3.Δουλειά ευχάριστη, αποδοτική και ενδιαφέρουσα για τη Δέσποινα

    (Θα χρειαστεί, βέβαια, να δουλέψει υπερωρίες το τζίνι, γιατί την ίδια επιθυμία μοιράζονται πάρα πολλοί...)

    Σου εύχομαι ολόψυχα να βρείς αυτό που ψάχνεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Stella Fox
    Καλωσόρισες στην παπουτσοθήκη! Βολέψου, σαν στο σπίτι σου που λένε!

    Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και συμπληρώνω την επιθυμία σου στη λίστα πάραυτα:

    1. Ένα αυτοκινητάκι για τη Μαριάννα
    2. Αλλαγή στο εργασιακό πόστο της Daisy
    3.Δουλειά ευχάριστη, αποδοτική και ενδιαφέρουσα για τη Δέσποινα
    4.Έξυπνος, γοητευτικός, με χιούμορ για τη Stella Fox. Να αλληλογουστάρονται επίσης. :)


    (Ελπίζω στο τέλος το τζίνι να μην πει, όπως στη διαφήμιση: "ένα ελαφάκι για τον Κωστάκη!", χαχαχα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Με συγκινεις!
    Τωρα που το θυμήθηκα, Μαριάννααααα
    πουλάω το αυτοκινητό μου (3 1/2 χρονών οπελ κόρσα)
    και
    Δέσποινααααα η εταιρία Wind, παίρνει κόσμο τέτοια εποχή (κεντρικά Αθήνα , δεν ξέρω που μένεις) στείλε βιογραφικό στο σαιτ της εταιρείας =wind.com.gr
    στα Αγγλικά (ειναι η επίσημη γλώσσα, τα άλλα δεν τα διαβάζουν)
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τώρα ανακάλυψα το blog σου και μου αρέσει πολύ! Επιτέλους και κάποια που γράφει και της πάνε όλα καλά! Εμένα όλα στραβά βρε! Συνέχισε έτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτοιμοι για απογείωση?