Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

Vivere pericolosamente (κατά λάθος)

Το highlight (?) της ημέρας μου ήταν, χωρίς αμφιβολία, το στουκάρισμα στην ανοιχτή γυάλινη πόρτα της βιτρίνας που έχουμε στο χωλ. Η άτυχη πόρτα άντεξε 33 χρόνια στο σπίτι μας, μέχρι σήμερα δηλαδή, που βρέθηκε στο δρόμο μου και ήμουν τόσο αφηρημένη ώστε δεν κατάλαβα τι συνέβαινε παρά μόνο όταν άκουσα το "σκρααααατς" που έκανε το γυαλί όταν έσπαγε. Εκτός από το σπασμένο τζάμι, ο απολογισμός της σύγκρουσης ήταν (ευτυχώς, μόνο) μια γρατζουνιά και μια σκισμένη μπλούζα. Ειλικρινά, ελπίζω την επόμενη φορά που ο οργανισμός μου θα θέλει κάτι για να ανέβει λίγο η αδρεναλίνη, να με ενημερώσει εγκαίρως για να πάω να κάνω bungee jumping.

Ό,τι απέμεινε από την πόρτα...



12 σχόλια:

  1. Ω ρε .... ευτυχώς κοπελάρα μου δεν έπαθες τίποτα!
    Πολλόα φιλιά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ντοροθυ μου να προσέχεις. Ένας συμμαθητής μου στο γυμνάσιο είχε κάνει το ίδιο και έκοψε τους τένοντες του χεριού του. Πάλι καλά που δεν κτύπησες!
    Όσο για την πόρτα δεν μπειράζει ευκαιρία να την αλλάξετε :)
    Μπας και έφταιγε ότι ήταν πολύ καθαρή; Να κολλήσεις κανένα δυο αυτοκόλητα πάνω να τα βλέπεις να μην ξανακυνδινέψεις έτσι.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ε αφού δεν έπαθες τίποτα μπορούμε να γελάσουμε με το σκηνικό χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είσαι πολύ τυχερή, κ΄'αποτε μια φίλη μου στο σχολείο έπαθε το ίδιο με τη τυζαμαρία της πόρτας.Έκοψε το μάγουλο της και σημαδεύτηκε για πάντα.Ήταν ένα πανέμορφο κορίτσι. Πω! πω! αντριχιάζω μόνο που το σκέπτομαι τι λαχτάρα θα πήρε μη μάνα σου.Πρόσεχε καλέεεεε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πω πω... περαστικά :) κ ευτυχώς που δεν έπαθες τπτ σοβαρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Asteri
    Ευτυχώς! Καλό μήνα, καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Ανεράιδα
    Η αλήθεια είναι ότι είμαι πολύ αφηρημένη, όντως φτηνά τη γλίτωσα. Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @DaisyCrazy
    Λες να αρχίσω να κολλάω χρωματιστά αυτοκόλλητα? Η πόρτα ήταν καθαρή, αλλά ήταν και από σκούρο τζάμι. Επομένως είμαι αδικαιολόγητη :) Φιλάκια, καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @mahler76
    Γελάμε ελεύθερα! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @αχτίδα
    Με "εξέταζε" μετά συνέχεια για να βεβαιωθεί ότι δεν έπαθα τίποτα. Ευτυχώς δεν κόπηκα! Καλή εβδομάδα και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @maria
    Ευτυχώς! Μπορεί να γελάω τώρα, αλλά φτηνά τη γλίτωσα Μαράκι! Καλό μήνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτοιμοι για απογείωση?