Σάββατο 14 Μαΐου 2011

8 Ιουλίου: save the date!


Κατεβαίνοντας την Πανεπιστημίου, Τρίτη πρωί, σκεφτόμουν πως μάλλον είμαι βιαστική και υπερβολική. "Δυο - τρεις θα είναι μπροστά μου, όπως κάθε φορά που αγοράζω εισιτήρια, πρώτη μέρα σήμερα, μόλις άρχισε η προπώληση, οι περισσότεροι θα αγοράσουν online, που να τρέχω τώρα, μπλα μπλα μπλα...". Λίγο πριν φτάσω στο σημείο του ενδιαφέροντός μου, με προσπέρασε ένας νεαρός που φώναζε ενθουσιασμένος στο τηλέφωνο: "Έλα τα πήρα! Ναι ρε φίλε, της π&%t@ν@$ γίνεται σου λέω!".

Ψυχραιμία Dorothy!

Και μετά από λίγο έφτασα και διαπίστωσα ότι γινόταν της π&%t@ν@$ ρε φίλε , indeed... Για μερικά δευτερόλεπτα σκέφτηκα να φύγω, να δω στο ίντερνετ, αλλά μετά είπα δε βαριέσαι, κάλλιο πέντε και στο χέρι, το γοργόν και χάριν έχει και -αφού εξάντλησα το απόθεμα παροιμιών που γνώριζα και ήταν σχετικές με το θέμα- στήθηκα στο τέλος της σειράς και περίμενα υπομονετικά να περάσει η ώρα, παρέα με όλους τους υπόλοιπους που, τι σύμπτωση, επιθυμούσαν διακαώς ό,τι κι εγώ και ήταν εξίσου βιαστικοί και υπερβολικοί. Γαμώτο!

Οι περαστικοί, είτε έριχναν ματιές γεμάτες απορία στην ουρά που ξεδιπλωνόταν σαν χοντρό φίδι στο πεζοδρόμιο είτε έκαναν άκρως επιτυχημένες ερωτήσεις στους αναμένοντες:

"Τι περιμένετε;" (μετά τη 15η φορά σταμάτησα το μέτρημα)
"Έγινε τίποτα;" (ομοίως...)

Μερικοί πρωτοτύπησαν: μία γιαγιά μας έδειχνε με το δάχτυλο και χαχάνιζε και φώναζε "καλέεεε, αυτοί σε λίγο θα φτάσουν στην πλατεία Ομονοίας, αχαχαχαχα!", ένας κύριος ρώτησε με άκρως ειρωνικό υφάκι αν θα μας μοίραζαν λεφτά (και μια κοπέλα απάντησε πολύ σοβαρά πως όχι, δεν έδιναν τίποτα, έπρεπε να πληρώσουμε για να μας δώσουν τα εισιτήρια) ενώ μια νεαρή με ρώτησε αν περιμένουμε για τους "Red Hot Chili Peppers" (Αλήθεια, έρχονται και οι Red Hot Chili Peppers; Θέλω συναυλιοδάνειο ΤΩΡΑ!). Αστειάκια και από αυτούς που περίμεναν (όχι, που θα γλιτώναμε): "Με ρώτησε η τάδε που είναι τα VIP και της είπα πάνω στο τείχος... και μετά σε γκρεμίζουν μαζί με αυτό, μουαχαχαχαχαχα!" (Ψιτ, κοπελιά, τηλεφώνησε ο "mr κρυόκωλος 2011" και θέλει πίσω το χιούμορ του...).

Η πιο δύσκολη στιγμή της αναμονής ήταν όταν βρέθηκα δίπλα στη βιτρίνα του "Λεωνίδα" και μου έκλειναν το μάτι οι πραλίνες, ενώ ένα μεγάλο ευχαριστώ οφείλω στον Πάρα Πολύ Ωραίο, Ξανθό & Μακρυμάλλη Νέο, που προπορευόταν στη σειρά και ομόρφυνε την αναμονή. Seriously, μιλάμε για ένα ποίημα, ένα θαύμα της φύσης, ένα κράμα Σκανδιναβού μεταλλά (στο πιο λουσμένο και εξημερωμένο) και Αξλ Ρόουζ (στα νιάτα του). Αααχ, βααχ!!! (Μήπως να μετατρέψω το μπλογκ σε "Σε είδα"; Not bad, χμμμ?)

Μία ώρα (και κάτι ψιλά) αργότερα έβγαινα από τη στοά με τα μαγικά χαρτάκια ανα χείρας.
Τα πήρα και είναι επίσημο:Τα λέμε τον Ιούλιο Ρότζερ!

"Ναι Ούρσουλά μου... Τα πήρα!
Και -μον ντιε!- γινόταν της
π&%t@ν@$..."


Μέχρι τότε...


16 σχόλια:

  1. Από εβδομάδα πρέπει να πάω κι εγώ. Τι μου θύμισες πάλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συναυλιο-δάνειο...Μ'αρεσε αυτό. Εμ, με τόσα καλά που γίνονται που να τα δεις όλα! Άντε μικρή μου, εύχομαι να το καταευχαριστηθείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Διάβασα πως σε μία από τις συναυλίες της ευρωπαϊκής περιοδείας θα εμφανιστεί κι ο David Gilmour για να παίξουν μαζί το "Comfortably Numb", μόνο που δεν έχουν αποκαλύψει σε ποια. Ελπίζω να είναι σ' αυτή της Αθήνας, η οποία θα κινηματογραφηθεί κιόλας!
    Τυχερούλα, Dorothy!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο, μπράβο, να περάσεις τέλεια και να το ευχαριστηθείς πολύ, έτσι θα ξεχαστεί και όλη η ταλαιπωρία της αναμονής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟ!!!ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΤΕΛΕΙΑ.
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΕΜΑΤΗ ΚΑΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ-ΥΓΕΙΑ- ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. στη θέση σου απτο νετ θα τα έπερνα και θα γλύτωνα μια ώρα απ'τη ζωή μου για να τη χάσω κάπου αλλού.

    αλλά..
    αλλά θα έχανα το ξανθό θεό!

    άρα ουδεν κακό αμιγές καλού!
    ορίστε πέταξα κι εγώ την παροιμία μου. εμ τι νόμισες Ντοροθυακι μόνο εσύ θα τις πετάς; Τις παρομοίες ντε!

    όσο για το συναυλιοδάνειο.. αστο καλύτερα! για σκέψου να πας να σταθείς απέξω ν'ακους. θα είσαι τόσο κοντά όσο οι πιο πολλοί που πλήρωσαν εισητήριο αλλά θα ακούς από μακριά και δωρεάν! :Ρ
    οκ έκανα την προσπάθεια μου. πρότεινα από κει και πέρα είσαι μόνη σου! :)))

    φιλάκια!

    υγ. κοίταξες αν κόψατε εισητήρια κοντά με τον ξανθό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @the elf at bay
    Θα δώσει δύο συναυλίες τελικά. Με τόσο προμόσιον που του έχω κάνει, ο Ρότζερ οφείλει να μου αφιερώσει κάτι, χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @kovo voltes...
    Σ'ευχαριστώ πολύ! Αφου τόσα και τόσα δάνεια υπάρχουν, ας δώσουν και κανένα συναυλιοδάνειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @simonmad
    Είχα διαβάσει κι εγώ στο ξεκίνημα των συναυλιων ότι μπορεί να ήταν μαζί του ο Gilmour. Ας ελπίσουμε ότι θα είναι στις 8 Ιούλιου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ΕΛΕΝΑ
    Ευχαριστώ! Εντάξει, έχω περάσει και χειρότερα σε αναμονή. Εδώ τουλάχιστον πήρα και τα εισιτήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS
    Να 'σαι καλά Σκρουτζάκο μου, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @DaisyCrazy
    Πριν πάω θα κάνω μια ανάρτηση στο μπλογκ, τύπου "θέλω η θέση μου να είναι δίπλα στον Πάρα Πολύ Ωραίο, Ξανθό και Μακρυμάλλη Νέο που περιμέναμε μαζί για εισιτήρια". Εδώ έπιασε για ολόκληρη τη συναυλία, για τον ξανθό θεό δε θα πιάσει? Το 'χω λέμε :p

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ότι το'χεις το'χεις δεν το συζητώ!
    αλλά αντι να το γράψεις εδώ μόνο δεν τον έπιανες κουβεντα να δεις που θα κάθεται; θα μπορούσες να ρωτήσεις και τους άλλους για να μη φανεί πολύ ύποπτο. έτσι θα σιγούρευες το θέμα.

    εναλλακτικά θα μπορούσες να πεις της κοπέλας που σου έκοψε το εισητήριο "δίπλα απ'τον ξανθό κούκλο" που σίγουρα θα τον είχε προσέξει άρα θα σε κανόνιζε... ή θα τσαντιζόταν και θα σε έβαζε στην άλλη άκρη.. χμ.. μάλλον καλύτερα να το γράψεις εδώ απλά :)))))))

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @DaisyCrazy
    Δεν έχεις άδικο,μόνο που υπήρχαν δύο μικρά θεματάκια: αφενός δεν υπήρχε μόνο ένα ταμείο αλλά τέσσερα, αφετέρου οι θέσεις δεν είναι αριθμημένες.
    Βρε θα το γράψω εδώ για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο λέμε... :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @the elf at bay
    Από άποψη ή μόνο αυτές έχουν μείνει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτοιμοι για απογείωση?