Πέμπτη 9 Απριλίου 2009

"These are a few of my favorite...films!"


Εντάξει, δεν το τραγουδούσε έτσι ακριβώς η Julie Andrews στη "Μελωδία της ευτυχίας", αλλά έπρεπε να βρώ τίτλο γι'αυτή την ανάρτηση, που θα μετατρέψει για λίγο το blog σε κινηματογράφο multiplex. Εξασφάλισα (με κόπο και ιδρώτα, το ομολογώ) επίσημη πρόσκληση από την Κοκκινοσκουφίτσα για να παίξω στο καινούριο παιχνίδι που φέρνει βόλτα στην μπλογκογειτονιά. Κανονικά πρέπει να παρουσιάσω τις πέντε αγαπημένες μου ταινίες, εγώ όμως αποφάσισα να το κάνω 5+1, κι έχω λόγο σοβαρό. Ιδού, λοιπόν, σε παγκόσμια πρώτη ,το "Dorothy's favorite movies countdown"!

5

" Ο Σκαθαροζούμης"
("Beetlejuice", 1988)

Ο Tim Burton είναι ο αγαπημένος μου made in Hollywood παραμυθάς. Μου αρέσουν οι περισσότερες από τις ταινίες του και διάλεξα τον "Σκαθαροζούμη" γιατί: α) έχω αδυναμία στον Michael Keaton β) θα ήθελα να ζούσα σ'ενα σπίτι σαν αυτό του ζεύγους Maitland!


4

"Συνήθεις ύποπτοι"
("The usual suspects", 1995)

Την έχω δεί αμέτρητες φορές και -χάρη στο σενάριο του Christopher McQuarrie και τη σκηνοθεσία του Bryan Singer - δεν τη βαριέμαι ποτέ. Λατρεύω τον "Fred Fenster", στον οποίο δίνει σάρκα και οστά ο Benicio del Toro και την τελευταία σκηνή με τον Kevin Spacey .


3

"Ο φόβος τρώει τα σωθικά"
("Angst essen Seele auf", 1974)

Λίγο βαρύ (κι ασήκωτο), αλλά διαμάντι. Με την υπογραφή του Rainer Werner Fassbinder.


2

"Se7en"
(1995)

Brad Pitt και Morgan Freeman χάνουν τον ύπνο τους χάρη στον Kevin Spacey. Ούτε που θυμάμαι πόσες φορές το έχω δεί.


1

"Κουρδιστό Πορτοκάλι"
("A clockwork orange", 1971)

Απλά η αγαπημένη μου ταινία. Και με φοβερό soundtrack.


+1

"Ο Μάγος του Οζ"
("The Wizard of Oz", 1939)

Θα μπορούσε να λείπει? Έχει τα πιο όμορφα χρώματα που έχω δεί ποτέ σε ταινία.



Θα είχε ενδιαφέρον, βέβαια, να παίζαμε το αντίστοιχο και με τα δικά μας "Χρυσά Βατόμουρα". Όποιος θέλει να μοιραστεί μαζί μας ποιές είναι οι αγαπημένες του ταινίες, έχει πρόσκληση!

17 σχόλια:

  1. Tim Burton..θεός... :)
    Και το 7 πολύ αγαπημένο.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με "Σκαθαροζούμη" και "seven" θα συμφωνήσω απόλυτα! Στο "κουρδιστό πορτοκάλι" θα διαφωνήσω (όπως εξάλλου και με όλους μου τους φίλους). Δεν ξέρω, κάτι με χάλασε πολύ άσχημα σε αυτή την ταινία και γενικά με τον Kubrick έχω ένα ζήτημα. Ο "μάγος του Όζ" ένα old time classic. Τις άλλες δύο δεν τις έχω δει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Koυρδιστό πορτοκάλι....that's my favourite:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γειά σου Dorothy με τα παιχνίδια σου και τις ωραίες σου ταινίες. Όλες μου αρέσουν εκτός το κουρδιστό πορτοκάλι.

    Μάλλον πρέπει να ξεκινήσεις νέο blogοπαιχνίδι με την ιδέα σου για τα βατόμουρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @roadartist
    Απίστευτος ο Burton! Ηταν να μη δώ τον "Ψαλιδοχέρη", αυτό ήταν...κόλλησα! Καλό απόγευμα!



    @mahler76
    Ε, ο καλός ο μύλος... που λέει και η παροιμία! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @olivetreegirl
    Τυχαίνει πολλές φορές να μην μου αρέσουν ταινίες που αρέσουν σε πολλούς άλλους! Με είχε χαλάσει πολύ άσχημα πχ η "Γραμματέας". Αντίθετα το "πορτοκάλι", παρόλο που έχει πολλές "ενοχλητικές" σκηνές, το θεωρώ top ταινία! Καλό απόγευμα :)


    @ΕΛΕΝΑ
    Τι να λέμε τώρα, τα μεγάλα πνεύματα...χαχαχα! Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @barel
    Γειά σου Barel :)
    Απ΄ό,τι έχω καταλάβει από φίλους και γνωστούς, το "Κουρδιστό Πορτοκάλι" (και ο Κιούμπρικ γενικά) προκαλεί ακραίες αντιδράσεις: οι μισοί λένε ότι είναι η αγαπημένη τους ταινία και οι άλλοι μισοί το σιχαίνονται! Νομίζω ότι το επόμενο post θα είναι με τα βατόμουρα που έχω δεί (και δε θα μου φτάσουν πέντε!). Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το "Seven" είναι από τις αγαπημένες μου ταινίες από την πρώτη στιγμή που βγήκε και μάλιστα επειδή με κάλεσαν στο παιχνιδάκι, έχω σκοπό να το βάλω!
    Πολύ ωραίες επιλογές!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Tρελαίνομαι για Τim Burton!!

    Επίσης μου αρεσει πολύ πολύ και το Seven!

    Φιλάκια Παπουτσακια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Seven ,σκαθαροζουμης και κουρδιστο
    πορτοκαλι !
    Καλο Σαββατοκυριακο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κουρδιστό πορτοκάλι και ξερό ψωμί. Αυτή η ταινία έχει μία ιδιαίτερη δυναμική και γενικά δεν μπορώ να βρω κάποια όμοια της στον τρόπο που είναι φτιαγμένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΟΥ.ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @faraona
    Ευχαριστώ πολύ Faraona. Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!



    @eirini
    Είναι φοβερή ταινία,ειδικά ο Morgan Freeman δεν παίζεται! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Olga
    Οι ταινίες του Tim Burton είναι τα καλύτερα παραμύθια για εμάς τα λίιιιιιγο μεγαλύτερα παιδάκια, χαχαχα! Φιλάκια πολλά :)



    @Anastasia's dolls
    Κι άλλη fan του Κουρδιστού Πορτοκαλιού! Ωραία :) Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Eleni Dafnidi
    Συμφωνώ απόλυτα. Για μένα, μεγάλο ρόλο παίζει και η μουσική αυτής της ταινίας, είναι καταπληκτικό το soundtrack και συμπληρώνει την εικόνα με τον καλύτερο τρόπο!


    @JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS
    Σ'ευχαριστώ πολύ Σκρουτζάκο. Κι εσύ να περάσεις πολύ όμορφα. Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτοιμοι για απογείωση?