Τετάρτη 4 Μαρτίου 2009

Ήρθες δεύτερη Τζένιφερ! Opa!

Δεν ξέρω για εσάς, εγώ πάντως ακόμα να συνέλθω από τα ρίγη συγκίνησης που με συγκλονίζουν από τη στιγμή που πληροφορήθηκα ότι η Τζένιφερ Άνιστον μιλάει Ελληνικά! Σε μια εκπομπή, λέει, το Τζενάκι μεταξύ άλλων πέταξε κι ένα ελληνικότατο malaka. Μόλις το άκουσα, είδα και διάβασα (Που? Παντού! Αν είχε πάρει κανένας Έλληνας Νόμπελ, τόσο δε θα το είχαν προβάλλει...) σκέφτηκα "Ντόροθυ, κάτι πρέπει να κάνεις για να ευχαριστήσεις την καλλιτέχνιδα που κάνει τζάμπα διαφήμιση στη χώρα σου". Και πάνω που άρχισε να μου καλαρέσει η ιδέα να της φτιάξω ένα ταψί spanakopita και να της το στείλω στη γιορτή της (της Αγίας Τζένιφερ ανήμερα), να έχει το κορίτσι κάτι να κεράσει, έπεσα πάνω σ' ένα άλλο βιντεάκι που αποδεικνύει ότι η λατρεμένη Τζένιφερ έρχεται δεύτερη και καταϊδρωμένη: Μια άλλη αιθέρια ύπαρξη, πιο ξανθιά, πιο sexy, πολύ μεγαλύτερη star (και με πολύ καλύτερη προφορά, τολμώ να πώ) βάζει τη δική της σφραγίδα σ' ένα γλέντι α λα Ελληνικά.

I love the bouzouki music!!!


33 σχόλια:

  1. Τι χαρουμενο βιντεο ! Η μις Πιγκυ στα καλυτερα της !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ουτε η Βουγιουκλακη δεν τιναζε το
    μαλλι με τοση χαρη,οπως η μις Πιγκυ.Οσο για το γλεντι... ο,τι και να πω ειναι λιγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. xexe!to xw dei ki egw k to xw kanei idi add sta agapimena m! genovefa, ela back sto greece!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στην ξεπετω μας εχουν ολοι εξω.
    Θα μου πεις τωρα και οι απο μεσα καλυτεροι ειναι;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. SΙΓΑ ΜΗΝ ΣΥΓΚΡΙΝΩ ΤΗΝ ΤΖΕΝΙΦΕΡ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΓΚΥ....ΟΥΤΕ ΤΟ ΕΝΑ ΟΓΔΟΟ ΑΠ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΗΣ ΠΙΓΚΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΚΙ-ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΤΡΟΜΑΡΑ ΤΗΣ ...

    ΕΓΩ ΛΕΩ ΝΑ ΤΗ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΑ souvlaki ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΣ ΑΡΕΣΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φοβερό βιντεάκι, μου το είχαν στείλει παλιότερα!!!
    Να μου πεις πότε είναι της αγίας Τζένιφερ, να φτιάξω κι εγώ το κάτι τις μου να στείλω στην κοπέλα:PPP
    Φιλιάααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πες τα Ντοροθάκι, πες τα και στείλε τα πεσκέσι, μη κουράζεσαι με τις σπανακόπιτες:)
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αν, λέμε αν, σε τρώνε τα χέρια σου για spanakopita, θα θυσιαστώ και θα την παραλάβω εγώ αντί για την Τζένιφερ.
    οσο για το βιντεάκι είναι ξεσηκωτικό. οοοοοοοοπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καταπληκτικό το βιντεάκι!!! Και ο συνειρμός σου...ακόμα καλύτερος!!! Ωπα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. α, και χτες εφτιαξα σπανακοπιτα πες στη μις πιγκι.. για την τζεν ουδεν σχολιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Dorothy, φοβερό βιντεάκι. Κάτω τα χέρια όμως από την Τζένι, δεν βλέπεις πόσο έχει υποφέρει τα τελευταία χρόνια το κακόμοιρο με τα ερωτικά της; Κρίμα το κορίτσι!!! :PPP Αμα επιμένεις, να μην της στείλεις spanakopita, να της στείλεις μια spakanopita, όπως το έλεγε η Δεββώρα στο Δόγγανο, το θυμάσαι εκείνο το σήριαλ με τον Μπέζο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τέλειο το βιντεάκι!
    Έριξαν και μπαλωθιές!???
    Τρελό γλέντι... χεχε!
    Μάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτό με τη Τζένιφερ το έχω δει. Ρόμπες μια ζωή!

    Έπαιξα σε ένα παιχνιδάκι και σε αφορά. Πέρνα από το φτωχικό μου.

    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. χαχαχχαχ τι καλο...
    μις Πιγκυ for ever!!!
    παλι καλα που δε πηγε τσαμπα η σπανακοπιτα...την θεωρω τελειως αχωνευτη τη Τζενιφερ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δε μου παίζει το βιντεάκι! No longer available λέει. Ενώ όλοι οι άλλοι το είδαν, δεν παίζω. Τη λατρεύω πάντως τη Miss Piggy…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χαχαχα,άπαιχτο!Η μεγαλύτερη σταρ που υπήρξε ποτέ η μις Πίγκυ!
    Καλό σου ΠΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σου' χω χειρότερο: Κάποτε βρέθηκα στη Γαλλία μέσω ενός θεσμού που έφερνε κοντά νέους από διάφορες χώρες. Ο νέος από τον Καναδά λεγόταν Nick Kavvadias και όπως θα μάντεψες ήταν ανηψιός (ή εγγονός, δεν θυμάμαι καλά) του ποιητή. Η μόνη λέξη που ήξερε στα ελληνικά ήταν "καρπούζι"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ καλύτερη από την Τζένιφερ!!!
    Την προτιμώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Anastasia's dolls
    Δίνει ρέστα η Μις Πίγκυ! Καλό Σαββατοκύριακο!



    @Δημιουργία
    Οντως, σαν τη Βουγιουκλάκη, στο "πιο λαμπρό αστέρι", που της έγραφε τραγούδια ο Θρασύβουλας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @nek
    Γενοβέφα έλα στο Greece, χαχαχα! Πως πήγαινε το τραγουδάκι του Γαρδέλη: "come with me για να τη βρείς, να γλεντήσουμε together, η ανάμνηση απ'το Greece, θα σας μείνει για forever!" Καλό Σ/Κ!


    @πουαντερι
    Καλύτεροι? Α, μπα...Δεν θα το έλεγα! Φιλιά, καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @παπαρουνα
    Souvlaki, με μπόλικο tzatziki! χαχαχα! Ετσι, να θυμηθεί την πατρίδα! Φιλάκια πολλά Παπαρουνίτσα, καλό Σ/Κ!


    @ΕΛΕΝΑ
    Να αναλάβεις το γλυκό, μιας και θα φτιάξω εγώ τη spanakopita! Να υπάρχει ποικιλία! Φιλιά, καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @Margo
    Τα λέω, αλλά ποιός με ακούει Margo μου! Φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο!




    @Το χρυσό ΠιΠι
    Οπως και να το δείς, και δεδομένου ότι θα είναι η πρώτη μου απόπειρα να φτιάξω spanakopita, όποιος τελικά κι αν τη φάει μάλλον θα θυσιαστεί, χεχεχε! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @One Happy Dot
    Οπως κατάλαβες, ανήκω team Angelina! Φιλιά, καλό Σ/Κ!



    @leila
    Φαντάζομαι ότι θα την τιμήσει δεόντως μια σπανακόπιτα η Μις Πίγκυ! Για το Τζενάκι δεν ξέρω ...Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @Roadartist
    Είπε, είπε...και μάρτυς μου το youtube!
    http://www.youtube.com/watch?v=No4zqOGLc1Q

    Καλό Σαββατοκύριακο!



    @Κοκκινοσκουφίτσα
    Το θυμάμαι, πως δεν το θυμάμαι? Με την σπακανόπιτα, τον κύριου Ζάχους και τον κύριου Ντιμούτρις. Και τον φίλο της τον έλεγε Ξιφουνόν, χαχαχα! Οσο για το Τζενάκι, sorry, αλλά από τότε που έπαιζε στα "φιλαράκια" μου έβγαζε κάτι πολύ ξινό και γεροντοκορίστικο. (Ελπίζω να μη διαβάζει το blog μου και στενοχωρηθεί, χεχε!) Φιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Spider!
    Εννοείται, γλέντι χωρίς μπαλωθιές? Τις ανέλαβε ο Animal! Φιλιά, καλό Σ/Κ!!!



    @lena_zip
    Ασε, ρόμπες ξεκούμπωτες...
    Ερχομαι να δώ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @di-ne-tou
    Συμφωνώ απόλυτα! Ασε που η Πίγκυ δεν κάνει και αυτές τις δίαιτες που κάνουν στο Hollywood, θα ξέρει να την εκτιμήσει τη σπανακόπιτα! Φιλιά, καλό Σ/Κ!




    @Flonsavardu
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @Aspa
    Το βγάζει πολλές φορές αυτό, αλλά αν κάνεις refresh στη σελίδα συνήθως το παίζει κανονικά μετά. Δίνει ρέστα η Πίγκυ στο συγκεκριμένο βιντεάκι. Φιλιά!


    @Μάτα
    Σταρ με τα όλα της η Πίγκυ :) Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @olivetreegirl
    Από όλες τις λέξεις, το καρπούζι έμαθε?!? Θα τρίζουν τα κόκαλα του Καββαδία! Καλό Σαββατοκύριακο!




    @eirini
    Κι εγώ! Καλό Σαββατοκύριακο Ειρήνη, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Φοβερή η πίγκυ που την βρήκες .χαχα.Φιλιά πολλά και καλημέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Kalisperoudia kali mou Dorothy....
    Θεϊκό το βιντεάκι, που το ξετρύπωσες; Απίστευτο γέλιο... Τρελή η σημειολογία της Πίγκυ με τη ριγέ μπλούζα της Μελίνας στην ταινία. Όσο για τη Τζένιφερ, έχω το alter ego της: μια φίλη μου, η οποία, όποτε θέλει να βρίσει, βρίζει σε άπταιστη αγγλοαμερικανοslang...
    Τα σέβη μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @barel
    Είναι είδωλο η γυναίκα...παρντόν, η γουρούνα ήθελα να πώ! Φιλιά, καλή εβδομάδα :)



    @Freedom
    Γειά σου Freedom, καλή εβδομάδα!
    Μου έκανε εντύπωση που είναι όλα τόσο προσεγμένα στο βιντεάκι, μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. Βέβαια, τα μπουκαλάκια με το ούζο γράφουν "ouzo metaxa", εγώ το ήξερα για κονιάκ αλλά δε βαριέσαι! Να υποθέσω ότι η φίλη σου όταν φορτώνει αρχίζει τα "μαδαφάκα" και τα "σανοφαμπιτς"? Πλάκα θα έχει! :p Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτοιμοι για απογείωση?